Like me

Jag träffar på I-landsproblem heeeela tiden. Kanske beror det på att jag är väldigt kräsen (enligt mina kompisar iallafall) men annars då?? Jag vet inte. Men här har ni en lista på i-landsproblem som jag lånade från Beatrice!


Du har skostorlek 37,5 men Din Sko har bara storlek 37 och 38...

När ditt puder som du precis köpt, går sönder för du tappat det i golvet.

Det är för varmt på sommaren.

Och för kallt på vintern.

Håret fastnar i läppglanset du har på dig när det blåser ute.

Bussen stannar för långt fram på hållplatsen, så du måste gå 5 meter extra för att komma på bussen.

Du råkar bita sönder din karamell i 3 bitar, när du egentligen ville att den skulle räcka längre.

Vetemjölet är så fint och vitt så du blir dålig i magen av det och måste köpa vetemjöl med skalrester i.

Och att det "smutsmjölet" är dyrare än det fina, vita.

Katten eller hunden vill inte ligga kvar i din säng under natten.

Hissen går för långsamt...

Eller för snabbt.

Det är jobbigt att hinna med när fler än 4 personer vill prata med dig över MSN.

När det inte blir den färg du önskat dig när du färgar håret.

Bussarna kommer en minut för sent.

Bussarna kommer två minuter för tidigt.

Du hittar en ledig parkeringsficka vid ett varuhus, längst bort från ingången...

Datorn stängs av när du ska spara spelet som du har kommit jättelångt men inta hade tid att spara.



Ha det bäst!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

whataya...

...want from me?

RSS 2.0