Sommar 2010

Det har knappt varit någon bloggning i sommar, men det har varit så mycket och för det mesta har jag inte ens varit hemma. Menmen, så är det! Hoppas att ni har haft en underbar sommar iallafall! :D

Nu tilll det jag skulle säga. Igår kom vi hem och kommer vara hemma minst en vecka nu så då kan ni få ett inlägg om dan iallafall! Minst!! :) Imorgon går planerna mest troligt till stranden men syrran och mami och förhoppningsvis även Michaela. Hoppashoppas! Ikväll kommer jag dega med filmer. Shutter island, Grease och Valetine's day! Tillsammans med chips, cola, fanta, popcorn, dip och ff kan det nog bli rätt bra! Dessutom får vi ha filmerna en vecka så gillar man en kan man se den hur många gånger som helst!! Till exempel grease då, hur många gånger kan man inte se den?? Helt underbar film ju!! Ska nog se den nu eftersom jag längtat ca en vecka efter det!

Ha det bäst!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

whataya...

...want from me?

RSS 2.0