I wanna love you

Dålig uppdatering jag vet men har haft fullt upp idag! Det började som vanligt och sedan satte jag igång med städningen! Garderoben - in med kläder, Sängen - byta alla lakan osv. Sen har jag sen jag fick mitt nya rum tjatat på mami och papi om att jag ska få ta upp min lilla platt-TV som jag hade i mitt gamla rum (egentligen dom som hade den i sitt gamla rum som sedan blev mitt) och idag skedde det! När jag hade städat varenda millimeter (och då menar jag VARENDA MILLLIMETER) så fick jag som jag ville :D Men sen så upptäckte pappa att vi inte har en tillräckligt lång antennkabel så imorn ska det inhandlas! Men det går ju såklart att se på film så länge och det är ju bara ett dygn så det är helt okej för mig! Sedan på kvällen har vi varit på middag hos några familjevänner. Det var bara trevligt! God mat också! Tacogratäng med tacochips, salsa, majs och creme fraiche till. Sen så såg vi även fotbollen där. Brasilien -  Elfenbenskusten. Brasilien vann som tippat och även jag hejade på dem. Svennis är ju i och för sig lagledare för "ELF-kusten" men det spelar ingen roll enligt mig. De vann för er som inte sett matchen med 3-1. Nu ska jag nog sätta på en film eller något för det känns Liite sent att hitta på något nu! Vi hörs imorn. Om jag inte gör ett "nu-lägger-jag-mig-inlägg" men vi får se hur det blir med det!

Ha det bäst!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

whataya...

...want from me?

RSS 2.0