Me and my guitar

Godmorgon! Jag klev upp ur sängen nyss fastän jag ställt klockan på 10. Men då orkade jag verkligen inte så jag låg och halvsov till kanske 11. Sen så låg jag och Facebook'ade i mobilen ett tag. Men nu är jag vaken. Igår invigde jag som sagt min TV med Ps. I love you. Hade sett halva filmen förut men jag tyckte inte om den då. Men nu såg jag hela och det är verkligen en bra och framförallt vacker film. Rekommenderas!!
Dagens planer är att måla våran förrådsdörr som tappat färgen lite grann + att packa. Vi far till stugan onsdag morgon så då måste allt vara klart. Nu ska jag inte göra detta till ännu ett väldigt långt inlägg utan jag ska gå och ta mig något att äta. Ni kan få en låt så länge.

Ha det bäst!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

whataya...

...want from me?

RSS 2.0