-monkeymountain-

Hejhej. Har inte bloggat sen i somras men har nu övervägt att börja igen. Frågan är bara vad jag då skulle skriva om. Mode finns det för många av för att nå högt, foto är inte min grej, provocera tänker jag inte göra och jag känner ingen känd bloggare (a). Tänker inte starta bloggbråk med nån heller. Men klättra på berget ska jag göra, upp en bra bit. Sen får jag hoppas att nån säkrar mig så jag inte faller, faller och faller. Men ge tips på vad jag ska skriva om!! Ska typ snart gå och lägga mig, stressig dag imorn. Först ska vi fira kusin som fyller 20 sen så ska jag på konfaträff och sova i en kyrka (?). Jaja.. sämst att Andreas åkte ut ur Idol förresten..


Ha det bäst!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

whataya...

...want from me?

RSS 2.0